امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

امیر محمد و من

عکس و توضیح

1390/9/6 12:55
نویسنده : لیلی
2,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اومدم چند تا عکس بذارم و یه خورده دیگه در مورد خودم بنویسم

این دو تا عکس از زمانی که من ٥ماهه  و ٦ ماهه بودم

اینم  یه عکس دیگه

من به بن تن علاقه خاصی دارم به خاطر همین یه لباس بن تن یه ساعت بن تن یه کلاه بن تن بادکنک

دفتر  مداد و همه وسایلی که عکس بن تن روش باشه من دارم

چند تا هم سی دی بن تن دارم که روزی ١٠ بار اونارو می بینم آخه من فیلم و کارتون خیلی دوست دارم

همیشه وقتی می رم خونه مامان بزرگم روی میز کامپیوتر می شینم و سی دی می بینم تو خونه

 خودمون هم تو تلویزیون خودم  کارتون می بینم  آخه داداشیم اجازه نمی ده من به کامپیوترش دست

 بزنم جدیدا به درست کردن پازل هم علاقه پیدا کردم

مربی مهدمون رو هم دوست دارم چون خیلی مهربونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)